"השמועות על מותו של הפיקסל נכונות"
השמועות על מותו של הפיקסל נכונות. אותו חלקיק אלוהי שאיפשר לנהל מערכת קידום מכירות יעילה בגוגל ופייסבוק כבר לא איתנו.
את מה שנשאר לקח גל עדכון מערכת ההפעלה של אפל והנה נשטפנו לחוף אבודים ומצונאמי בסיס לקידום מכירות האיקום.
מתי רם, מייסד ומנכ״ל אדסקייל, מציג את התמונה הקודרת ובאותה נשימה, גם את הפתרונות המרהיבים שהחברה שלו נותנת בכך שהיא עוקפת את הבעיה ומייצרת גידולי מכירות של פי כמה וכמה.
-
איך הם עושים את זה?
-
כמה זה קל להטמיע את המערכת?
-
וכמובן- כמה זה עולה?
זאת ועוד ממתי רם, מאגר מידע בלתי נדלה של טכנולוגיות פרסום והיסטוריה של מכבי חיפה
טיפ מספר 1
איך למדוד נכון את החזר ההשקעה על הפרסום:
מהם ארבעת הפרמטרים שחובה להביא בחשבון על מנת למדוד נכון את החזר ההשקעה על הפרסום ואיך הם יכולים לעזור לכם לקבל החלטות עסקיות טובות?
טיפ מספר 2
האויבים השקטים של העסק
מהם שני המדדים העסקים הקשורים למלאי באתר שעלולים להשפיע לרעה על הביצועים של העסק?
טיפ מספר 3
דוגמאות לשימוש נכון בסגמנטים של לקוחות
כולנו מכירים את הקלישאה של לטרגט את הלקוח הנכון עם המסר הנכון בזמן הנכון. אבל מה אם זו לא קלישאה? כמה אפקטיבי יהיה הפרסום שלנו אם נוכל לסווג את הלקוחות שלנו לקבוצות ולהציע לכל קבוצה את מה שהיא באמת צריכה?
טיפ מספר 4
איך לשפר את תדירות הקנייה החוזרת
תדירות הקנייה החוזרת היא בעצם משך הזמן הממוצע בין שתי רכישות סמוכות של אותו לקוח. חנויות איקומרס מעוניינות כמובן לקצר את התקופה הזו על מנת להגדיל את ההכנסות מהלקוחות בזמן נתון. אז איך משפרים את תדירות הקנייה החוזרת?
טיפ מספר 5
איך להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים
אחוז הלקוחות החוזרים הוא המדד הכי מדוייק להצלחה של אתר איקומרס. ככל שאחוז הלקוחות החוזרים גבוה יותר הרי שהלקוחות מרוצים מהתמורה שניתנה להם והם חוזרים שוב ושוב לרכוש באתר. זהו החלום של כל עסק. אז איך אפשר להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים?
טיפ מספר 6
מתי להגדיל את תקציב הפרסום ובכמה?
אחת השאלות הכי נפוצות בפרסום הדיגיטלי היא מתי נכון להגדיל את תקציב הפרסום ובכמה להגדיל. התשובה לשאלה הזו עוברת דרך שאלה אמיצה אחרת: מה יותר חשוב לכם - רווח מקסימלי מיידי או צמיחה מהירה?
טיפ מספר 7
האם לפרסם את הברנד?
טענה אחת גורסת שאין טעם להשתמש במילות מפתח עם שם המותג כי ממילא נופיע בעמוד החיפוש בצורה אורגנית. הגישה ההפוכה טוענת, כי מאחר שתוצאות החיפוש האורגני יופיעו אחרי התוצאות של הפרסום הממומן, חובה להשתמש במילות מפתח עם שם המותג. אז מה נכון?
טיפ מספר 8
Conversion API
הכבדת הרגולציה בכל הנוגע לשמירת הפרטיות מטלטלת את עולם הפרסום. הנפגעת העיקרית היא פייסבוק, שהפרסום בה מאוד מכוון קהלים. על מנת להתגבר על הבעיה פיתחה פייסבוק שיטה הנקראת Conversion API. מהי השיטה ומהם החסרונות והיתרונות שלה?
טיפ מספר 9
שימוש בקהלים בגוגל
כשמדברים על שימוש בקהלים בפרסום, כולנו חושבים אינסטינקטיבית על פייסבוק. אבל איך אפשר להשתמש בצורה מצוינת בקהלים גם בפרסום בגוגל?
טיפ לחגי נובמבר 2021
איך תגדילו מכירות באיקומרס דווקא השנה ב-2021?
טיפ מספר 10
שימוש ב- first party data
הגבינה זזה ומרכז הכובד עובר לשימוש בדאטה צד ראשון. הדאטה שהוא רק שלי. הדאטה של הלקוחות שלי, של המוצרים שלי, של ההזמנות, כל הנתונים שיש לי באתר המסחר, דאטה שאין לגוגל ולפייסבוק
טיפ מספר 11
שיווק חוצה ערוצים
למה צריך לרכז ולנהל את כל ערוצי הפעילות השיווקית במקום אחד, ומה מאפשרת המערכת החדשה: אדסקייל מרקטינג קלאוד.
טיפ מספר 12
גיוס לקוחות חדשים
אנחנו רוצים לגייס עוד הלקוחות כמו הלקוחות הטובים שלנו, איך מבינים מי הם ואיך עושים את זה נכון?
טיפ מספר 13
שיווק באסאמאס
אז נכון, הוא היה כאן לפני הוואטססאפ והכל, אבל שיווק באסאמאס הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לריטנשן באיקומרס
טיפ מספר 14
AI
אחד הבאזזוורדס הכי חמות בשנים האחרונות - AI , Artificial Intelligence או בעברית בינה מלאכותית, איפה זה פוגש אותנו באיקומרס?
טיפ מספר 15
פרסונליזציה וקסטומיזציה
על פרסונליזציה וקסטומיזציה, מה זה ומה בעצם ההבדל ביניהם כשמדובר בקידום מכירות לאיקומרס?
טיפ מספר 16
שיווק ויראלי
משפיענים, פה לאוזן, שיווק ויראלי: מעבר לכל הבאזז, יש נוסחה למדוד את האימפקט של זה?
טיפ מספר 17
הגדלת אחוז הרוכשים באתר
אז יוצאים מהלופ של 4% (בממוצע) רוכשים מבין המבקרים באתר?
בעיקר באמצעות רימרקטינג דינמי. מה זה ואיך משתמשים בזה?
טיפ מספר 18
אורך חיי לקוח זה כבר לא סתם באזוורד
איך מגדילים אורך חיי לקוח (life time value)?