vector image
מתי רם AdScale

הטיפים של 

מתי רם

מייסד ומנכ"ל

AdScale logo

"השמועות על מותו של הפיקסל נכונות"

השמועות על מותו של הפיקסל נכונות. אותו חלקיק אלוהי שאיפשר לנהל מערכת קידום מכירות יעילה בגוגל ופייסבוק כבר לא איתנו.

את מה שנשאר לקח גל עדכון מערכת ההפעלה של אפל והנה נשטפנו לחוף אבודים ומצונאמי בסיס לקידום מכירות האיקום.

מתי רם, מייסד ומנכ״ל אדסקייל, מציג את התמונה הקודרת ובאותה נשימה, גם את הפתרונות המרהיבים שהחברה שלו נותנת בכך שהיא עוקפת את הבעיה ומייצרת גידולי מכירות של פי כמה וכמה.

  • איך הם עושים את זה?

  • כמה זה קל להטמיע את המערכת?

  • וכמובן- כמה זה עולה?

זאת ועוד ממתי רם, מאגר מידע בלתי נדלה של טכנולוגיות פרסום והיסטוריה של מכבי חיפה

vector image
Commersation AdScale No. 1
arrow vector

טיפ מספר 1


איך למדוד נכון את החזר ההשקעה על הפרסום:


מהם ארבעת הפרמטרים שחובה לקחת בחשבון על מנת למדוד נכון את החזר ההשקעה על הפרסום ואיך הם יכולים לעזור לכם לקבל החלטות עסקיות טובות?

 
Commersation AdScale No. 2
arrow vector

טיפ מספר 2


האויבים השקטים של העסק


מהם שני המדדים העסקים הקשורים למלאי באתר שעלולים להשפיע לרעה על הביצועים של העסק?

 
Commersation AdScale No. 3
arrow vector

טיפ מספר 3


דוגמאות לשימוש נכון בסגמנטים של לקוחות


כולנו מכירים את הקלישאה של לטרגט את הלקוח הנכון עם המסר הנכון בזמן הנכון. אבל מה אם זו לא קלישאה? כמה אפקטיבי יהיה הפרסום שלנו אם נוכל לסווג את הלקוחות שלנו לקבוצות ולהציע לכל קבוצה את מה שהיא באמת צריכה?

 
Commersation AdScale No. 4
arrow vector

טיפ מספר 4


איך לשפר את תדירות הקנייה החוזרת


תדירות הקנייה החוזרת היא בעצם משך הזמן הממוצע בין שתי רכישות סמוכות של אותו לקוח. חנויות איקומרס מעוניינות כמובן לקצר את התקופה הזו על מנת להגדיל את ההכנסות מהלקוחות בזמן נתון. אז איך משפרים את תדירות הקנייה החוזרת?

 
Commersation AdScale No. 5
arrow vector

טיפ מספר 5 


איך להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים


אחוז הלקוחות החוזרים הוא המדד הכי מדוייק להצלחה של אתר איקומרס. ככל שאחוז הלקוחות החוזרים גבוה יותר הרי שהלקוחות מרוצים מהתמורה שניתנה להם והם חוזרים שוב ושוב לרכוש באתר. זהו החלום של כל עסק. אז איך אפשר להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים?

 
Commersation AdScale No. 6
arrow vector

טיפ מספר 6 


מתי להגדיל את תקציב הפרסום ובכמה?


אחת השאלות הכי נפוצות בפרסום הדיגיטלי היא מתי נכון להגדיל את תקציב הפרסום ובכמה להגדיל. התשובה לשאלה הזו עוברת דרך שאלה אמיצה אחרת: מה יותר חשוב לכם - רווח מקסימלי מיידי או צמיחה מהירה?

 
Commersation AdScale No. 7
arrow vector

טיפ מספר 7 


האם לפרסם את הברנד?


טענה אחת גורסת שאין טעם להשתמש במילות מפתח עם שם המותג כי ממילא נופיע בעמוד החיפוש בצורה אורגנית. הגישה ההפוכה טוענת, כי מאחר ותוצאות החיפוש האורגני יופיעו אחרי התוצאות של הפרסום הממומן, חובה להשתמש במילות מפתח עם שם המותג. אז מה נכון?

 
Commersation AdScale No. 8
arrow vector

טיפ מספר 8


Conversion API


הכבדת הרגולציה בכל הנוגע לשמירת הפרטיות מטלטלת את עולם הפרסום. הנפגעת העיקרית היא פייסבוק, שהפרסום בה מאוד מכוון קהלים. על מנת להתגבר על הבעיה פיתחה פייסבוק שיטה הנקראת Conversion API. מהי השיטה ומהם החסרונות והיתרונות שלה?

 
Commersation AdScale No. 9
arrow vector

טיפ מספר 9


שימוש בקהלים בגוגל


כשמדברים על שימוש בקהלים בפרסום, כולנו חושבים אינסטינקטיבית על פייסבוק. אבל איך אפשר להשתמש בצורה מצויינת בקהלים גם בפרסום בגוגל?

 
Commersation AdScale Nov. 2021
arrow vector

טיפ לחגי נובמבר 2021


איך תגדילו מכירות באיקומרס דווקא השנה ב-2021?

 
Commersation AdScale No. 10
arrow vector

טיפ מספר 10


שימוש ב- first party data


הגבינה זזה ומרכז הכובד עובר לשימוש בדאטה צד ראשון. הדאטה שהוא רק שלי. הדאטה של הלקוחות שלי, של המוצרים שלי, של ההזמנות, כל הנתונים שיש לי באתר המסחר, דאטה שאין לגוגל ולפייסבוק

 
Commersation AdScale No. 11
arrow vector

טיפ מספר 11


שיווק חוצה ערוצים


למה צריך לרכז ולנהל את כל ערוצי הפעילות השיווקית במקום אחד, ומה מאפשרת המערכת החדשה:  אדסקייל מרקטינג קלאוד. 

 
Commersation AdScale No. 12
arrow vector

טיפ מספר 12


גיוס לקוחות חדשים


אנחנו רוצים לגייס עוד הלקוחות כמו הלקוחות הטובים שלנו, איך מבינים מי הם ואיך עושים את זה נכון?

 
Commersation AdScale No. 13
arrow vector

טיפ מספר 13


שיווק באסאמאס


אז נכון, הוא היה כאן לפני הוואטססאפ והכל, אבל שיווק באסאמאס הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לריטנשן באיקומרס

 
COMMERSATION_ADSCALE_14
arrow vector

טיפ מספר 14

AI

 

אחד הבאזזוורדס הכי חמות בשנים האחרונות - AI , Artificial Intelligence או בעברית בינה מלאכותית, איפה זה פוגש אותנו באיקומרס?

 
COMMERSATION_ADSCALE_15
arrow vector

טיפ מספר 15

פרסונליזציה וקסטומיזציה

על פרסונליזציה וקסטומיזציה, מה זה ומה בעצם ההבדל ביניהם כשמדובר בקידום מכירות לאיקומרס?

 
COMMERSATION_ADSCALE_16
arrow vector

טיפ מספר 16

שיווק ויראלי

משפיענים, פה לאוזן, שיווק ויראלי: מעבר לכל הבאזז, יש נוסחה למדוד את האימפקט של זה?

 
COMMERSATION ADSCALE 17
arrow vector

טיפ מספר 17

הגדלת אחוז הרוכשים באתר

אז יוצאים מהלופ של 4% (בממוצע) רוכשים מבין המבקרים באתר? 
בעיקר באמצעות רימרקטינג דינמי. מה זה ואיך משתמשים בזה?

 
COMMERSATION ADSCALE 18
arrow vector

טיפ מספר 18

אורך חיי לקוח זה כבר לא סתם באזוורד

 

איך מגדילים אורך חיי לקוח (life time value) ?

 

בקרוב!

טיפים נוספים מבית

AdScale logo
waveform audio gif