about hero bg.jpg
מתי רם

הטיפים של מתי רם מאדסקייל

AdScale-logo2.jpeg

האזינו לכל הטיפים לשיפור והגדלת המכירות באיקומרס
מפינות האורח של מתי רם בקומרסיישן

הפרק  המלא עם מתי רם
השמועות על מותו של הפיקסל נכונות. אותו חלקיק אלוהי שאיפשר לנהל מערכת קידום מכירות יעילה בגוגל ופייסבוק כבר לא איתנו. את מה שנשאר לקח גל עדכון מערכת ההפעלה של אפל והנה נשטפנו לחוף אבודים ומצונאמיי בסיס לקידום מכירות האיקום.  מתי רם, מייסד ומנכ״ל אדסקייל, מציג את התמונה הקודרת ובאותה נשימה, גם את הפתרונות המרהיבים שהחברה שלו נותנת בכך שהיא עוקפת את הבעיה ומייצרת גידולי מכירות של פי כמה וכמה. איך הם עושים את זה? כמה זה קל להטמיע את המערכת? וכמובן- כמה זה עולה? זאת ועוד ממתי רם, מאגר מידע בלתי נדלה של טכנולוגיות פרסום והיסטוריה של מכבי חיפה

COMMERSATION_ADSCALE_1
00:00 / 01:47

טיפ מספר 1
איך למדוד נכון את החזר ההשקעה על הפרסום:

מהם ארבעת הפרמטרים שחובה לקחת בחשבון על מנת למדוד נכון את החזר ההשקעה על הפרסום ואיך הם יכולים לעזור לכם לקבל החלטות עסקיות טובות?

COMMERSATION_ADSCALE_2
00:00 / 01:39

טיפ מספר 2
האויבים השקטים של העסק

מהם שני המדדים העסקים הקשורים למלאי באתר שעלולים להשפיע לרעה על הביצועים של העסק?

COMMERSATION_ADSCALE_3
00:00 / 02:27

טיפ מספר 3
דוגמאות לשימוש נכון בסגמנטים של לקוחות

כולנו מכירים את הקלישאה של לטרגט את הלקוח הנכון עם המסר הנכון בזמן הנכון. אבל מה אם זו לא קלישאה? כמה אפקטיבי יהיה הפרסום שלנו אם נוכל לסווג את הלקוחות שלנו לקבוצות ולהציע לכל קבוצה את מה שהיא באמת צריכה?

COMMERSATION_ADSCALE_4
00:00 / 01:51

טיפ מספר 4
איך לשפר את תדירות הקנייה החוזרת

תדירות הקנייה החוזרת היא בעצם משך הזמן הממוצע בין שתי רכישות סמוכות של אותו לקוח. חנויות איקומרס מעוניינות כמובן לקצר את התקופה הזו על מנת להגדיל את ההכנסות מהלקוחות בזמן נתון. אז איך משפרים את תדירות הקנייה החוזרת?

COMMERSATION_ADSCALE_5
00:00 / 02:19

טיפ מספר 5 
איך להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים

אחוז הלקוחות החוזרים הוא המדד הכי מדוייק להצלחה של אתר איקומרס. ככל שאחוז הלקוחות החוזרים גבוה יותר הרי שהלקוחות מרוצים מהתמורה שניתנה להם והם חוזרים שוב ושוב לרכוש באתר. זהו החלום של כל עסק. אז איך אפשר להגדיל את אחוז הלקוחות החוזרים?

COMMERSATION_ADSCALE_6
00:00 / 01:42

טיפ מספר 6 
מתי להגדיל את תקציב הפרסום ובכמה?

אחת השאלות הכי נפוצות בפרסום הדיגיטלי היא מתי נכון להגדיל את תקציב הפרסום ובכמה להגדיל. התשובה לשאלה הזו עוברת דרך שאלה אמיצה אחרת: מה יותר חשוב לכם - רווח מקסימלי מיידי או צמיחה מהירה?

COMMERSATION_ADSCALE_7
00:00 / 02:40

טיפ מספר 7 
האם לפרסם את הברנד?

טענה אחת גורסת שאין טעם להשתמש במילות מפתח עם שם המותג כי ממילא נופיע בעמוד החיפוש בצורה אורגנית. הגישה ההפוכה טוענת, כי מאחר ותוצאות החיפוש האורגני יופיעו אחרי התוצאות של הפרסום הממומן, חובה להשתמש במילות מפתח עם שם המותג. אז מה נכון?

COMMERSATION_ADSCALE_8
00:00 / 02:58

טיפ מספר 8
Conversion API

הכבדת הרגולציה בכל הנוגע לשמירת הפרטיות מטלטלת את עולם הפרסום. הנפגעת העיקרית היא פייסבוק, שהפרסום בה מאוד מכוון קהלים. על מנת להתגבר על הבעיה פיתחה פייסבוק שיטה הנקראת Conversion API. מהי השיטה ומהם החסרונות והיתרונות שלה?

COMMERSATION_ADSCALE_9
00:00 / 02:40

טיפ מספר 9
שימוש בקהלים בגוגל

כשמדברים על שימוש בקהלים בפרסום, כולנו חושבים אינסטינקטיבית על פייסבוק. אבל איך אפשר להשתמש בצורה מצויינת בקהלים גם בפרסום בגוגל?

COMMERSATION_ADSCALE_10
00:00 / 03:21

טיפ מספר 10
שימוש ב- first party data

הגבינה זזה ומרכז הכובד עובר לשימוש בדאטה צד ראשון. הדאטה שהוא רק שלי. הדאטה של הלקוחות שלי, של המוצרים שלי, של ההזמנות, כל הנתונים שיש לי באתר המסחר, דאטה שאין לגוגל ולפייסבוק/

COMMERSATION_ADSCALE_11
00:00 / 03:01

טיפ מספר 11
שיווק חוצה ערוצים
למה צריך לרכז ולנהל את כל ערוצי הפעילות השיווקית במקום אחד, ומה מאפשרת המערכת החדשה:  אדסקייל מרקטינג קלאוד. 

בקרוב טיפ מספר 12 !
 

AdScale-logo2.jpeg